استراتژی طراحی هیوندای با کانسپت Le Fil Rouge متحول می‌شود + تصاویر

شرکت‌های خودروسازی معتبر دنیا با ارائه مدل‌های جدید محصولات خود سعی در کسب سهم بیشتری از بازار دارند که این محصولات جدید با تفاوت‌هایی که در طراحی و امکانات دارند می‌توانند نظر مشتریان را جلب کرده و هدف این کمپانی‌ها را میسر می‌کند. شرکت هیوندای نیز یکی از خودروسازانی است که با ارائه کانسپت جدید خود در نمایشگاه ژنو سر و صدای زیادی به پا کرد و به تازگی اطلاعات بیشتری از Le Fil Rouge در مصاحبه مدیرطراحی این شرکت با مجله اتوکار منتشر شده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

محصولات هیوندای

به گزارش چرخان، شرکت هیوندای با ارائه کانسپت Le Fil Rouge توانست توجه اهالی صنعت خودروی جهان را به خود جلب نماید که این اتفاق با صحبت‌هایی همراه شد که حواشی زیادی را نیز برای هیوندای ایجاد نمود. مدیر طراحی شرکت هیوندای در صحبتی که با رسانه‌ها داشت با بیان اینکه شرکت‌های آلمانی با طراحی‌های شبیه به هم خود بازار خودرو را با محصولات تکراری پر کرده‌اند، توجه رسانه‌ها را جلب کرد.

محصولات هیوندای

Sang-yup Lee مدیر طراحی هیوندای در مصاحبه با رسانه‌ها گفت: در حال حاضر ما قصد داریم با ارائه کانسپت‌های متفاوت از محصولاتمان، تنوع لازم در بازار خودروها را ایجاد کنیم و نمی‌خواهیم همانند شرکت‌های آلمانی به طراحی خسته کننده و تکراری بپردازیم.

Sang-yup Lee در ادامه با اشاره به رونمایی از کانپست Le Fil Rouge در نمایشگاه ژنو گفت: ما دو ماه قبل توانستیم اولین کانسپت جدیدمان در سال ۲۰۱۸ رونمایی کنیم و سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۸ نیز از دومین محصول خود رونمایی خواهیم کرد.

وی در مصاحبه با مجله تخصصی اتوکار گفت: تعداد محصولات هیوندای به قدری زیاد است که نمی‌توان همگی را با یک مدل و ابعاد تولید کرد و به بازار عرضه نمود. ما همانند مهره‌های شطرنج که وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند سعی داریم بتوانیم محصولاتی را تولید کنیم که در کنار یکدیگر چهره خوبی از هیوندای را به بازار خودرو عرضه نمایند.

محصولات جدیدی که با کانسپت Le Fil Rouge به بازار عرضه می‌شوند، احتمالا از اوایل سال ۲۰۱۹ به بازار می‌آیند و اولین مدلی که با این کانسپت تولید خواهد شد سوناتا مدل ۲۰۱۹ است که قطعا مورد توجه مشتریان قرار خواهد گرفت.

در مورد سانگ‌یوپ‌لی فقط کافیست بدانید که او مدت زیادی با پینین‌فارینا، پورشه و جنرال موتورز همکاری می‌کرده و قبل از اینکه در سال ۲۰۱۶ به هیوندای بپیوندد در بخش طراحی خودرو بنتلی فعالیت داشته است.

در حالیکه تابحال مشتریان محصولات هیوندای را با کیفیت و دوام آن می‌شناسند ولی مدیر جدید بخش طراحی این شرکت قصد دارید یک رابطه احساسی بین مشتریان و محصولات این شرکت برقرار نماید.

این کانسپت دارای ویژگی‌های زیادی است که از جمله زبان طراحی جدید هیوندای است که بسیار مورد توجه اهالی صنعت خودرو قرار گرفته است. از ویژگی‌های این طراحی می‌توان به شباهت آن به مدل‌های استون مارتین اشاره کرد که این نظر بسیاری از اهالی بازار خودرو است. بعضی از کارشناسان خودرو می‌گویند که Le Fil Rouge یک استون مارتین با مارک هیوندای است.

Le Fil Rouge در فرانسه به معنای ریشه مشترک است که قطعا از قصد هیوندای برای تولید محصولات جدید با یک زبان طراحی متفاوت خبر می‌دهند.

فاصله دو محور زیاد، فاصله کوتاه چرخ‌ها، طراحی جدید جلوپنجره آبشاری و فاصله کوتاه چرخ‌ها تا انتها و ابتدای خودرو از جمله ویژگی‌های لی‌فیل‌روژ است. از ویژگی‌های داخل خودرو نیز می‌توان به جا دار بودن و راحتی سرنشینان این خودرو اشاره کرد که از مهم‌ترین قابلیت‌های کانسپت جدید است.

به طور کلی در مورد ظاهر این خودرو باید بدانید که طراحی داخلی این خودرو به مراتب بهتر از طراحی خارجی بوده و هیوندای سعی کرده است که در طراحی جدید خود به لوکس شدن محصولاتش همانند محصولات لاکچری فرانسوی نیم نگاهی داشته و نوع مواد به کار رفته در این کانسپت و همچنین تمامی جزئیات داخل آن نشان دهنده تغییر رویه احتمالی این خودروساز در آینده ‌ای نه چندان دور است.

طبق اعلام هیوندای به زودی تمامی محصولات این شرکت از این کانسپت استفاده خواهد کرد و محدودیتی در هیچ کدام از محصولات این شرکت نخواهد بود.

نوشته استراتژی طراحی هیوندای با کانسپت Le Fil Rouge متحول می‌شود + تصاویر اولین بار در چرخان پدیدار شد.